شرکت توزیع پودر ۱۲ جوانه غلات

در کشور ایران تعداد زیادی شرکت توزیع پودر ۱۲ جوانه غلات  وجود دارد که جوانه های با کیفیت و مقوی را که از بهترین گیاهان و با پیشرفته ترین دستگاه ها تولید شده اند، عرضه می کنند. این شرکت ها هر کدام مارک و برند مختص به خود را دارند که سبب تمایز محصولاتشان با کارخانه ها و شرکت های دیگر می شود.
بعضی از این شرکت ها تنها در تولید یک نوع پودر جوانه غلات اشتغال دارند و برخی دیگر چند نوع پودر را تولید می کنند. این شرکت ها پودر هر جوانه را به صورت جداگانه بسته بندی می کنند و گاهی نیز چند نوع پودر جوانه را نیز با هم مخلوط می کنند که با آن پودر جوانه کامل گفته می شود.

شرکت توزیع پودر ۱۲ جوانه غلات

پودر ۱۲ جوانه غلات چگونه تولید می شود؟

پودر ۱۲ جوانه غلات چگونه تولید می شود؟بیشتر بخوانید: پودر تقویتی جوانه

جوانه ها یکی از مقوی ترین منابع غذایی هستند که به صورت طبیعی رشد می کنند و در گروه سبزیجات و بخش غلات، حبوبات و… هستند. برای تهیه ی باکیفیت ترین و بهترین پودر 12 جوانه غلات باید از بهترین بذر یعنی بذری که شکسته و خرد شده نباشد، استفاده کرد. بعد از انتخاب بذر باید به خوبی و طی چند مرحله آن را با استفاده از آب شست و شو داد و ریگ ها و شن های آن خارج شود. مرحله  ی بعد خیس کردن بذر در آب گرم به مدت 10 تا 12 ساعت است. بعد از آن می بایست بذر را آبکشی کرد و در سینی یا هر ظرف دیگر قرار داد طوری که تمام سینی از بذر پوشیده شود.
مرحله ی بعد قرار دادن سینی ها در اتاق مخصوص رویش است یعنی اتاقی که شرایط لازم برای جوانه زدن این بذر ها را داشته باشد. بعد از دو تا سه روز زمان برداشت فرا رسیده و بذرها جوانه زده اند. پس از جوانه زدن باید آن ها را آسیاب کرد. بدین شکل پودر 12 جوانه غلات تولید می شود.

مهمترین خواص استفاده از پودر ۱۲ جوانه غلات

مهمترین خواص استفاده از پودر ۱۲ جوانه غلاتبیشتر بخوانید: قیمت جوانه ماش

پودر جوانه از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. این پودر ها بیشتر برای کودکان در حال رشد، زنان باردار و افراد سالخورده بسیار مفید است. این پودر ها سبب استخوان بندی کودکان، جبران کم خونی زنان باردار و تقویت نیروی جسمی افراد مسن می شود. از این پودر ها می توان در سوپ، آش، شیر، آب، فرنی و غذاهای آبکی دیگر نیز برای کودکان استفاده کرد. از جوانه هایی که پودر نشده اند نیز می توان در انواع سالاد و غذاهای سبزیجاتی دیگر به صورت خام استفاده کرد.
یکی از عوامل مهم هنگام خرید این محصول دقت به بهترین مارک پودر جوانه است، که از ناب ترین غلات و با رعایت تمام نکات بهداشتی  تولید شده باشد. تعداد غلاتی که برای پودر جوانه استفاده می شود زیاد است که می توان به گندم، عدس، نخود، ماش، جو و… اشاره کرد.

از خواص پودر جوانه گندم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سر شار از پروتئین های گیاهی و فیبر و چربی سالم
  • منظم کردن سیستم عصبی
  • تقویت مو
  • بهبود سیستم ایمنی بدن
  • تقویت و جلوگیری از مشکلات پوستی
  • کاهش دهنده ی دیابت و اختلالات عروقی

عرضه عمده پودر ۱۲ جوانه غلات در بازار

عرضه عمده پودر ۱۲ جوانه غلات در بازاربیشتر بخوانید: پودر جوانه جوان کننده

شرکت و کارخانه هایی که در زمینه ی تولید پودر جوانه غلات فعالیت می کنند، محصولات خود را به صورت عمده به انواع فروشگاه ها و مغازه های مختص این محصول عرضه می کنند. بازار این محصول بسیار داغ است چرا که مردم از ویژگی های منحصر به فرد انواع پودر جوانه غلات آگاهی دارند و برای سلامتی خود و خانواده هایشان ارزش قائل هستند، به همین دلیل اقدام به خرید این محصول می کنند.

علاوه بر بازارهای حضوری، بازارهای غیر حضوری یعنی همان سایت و فروشگاه های اینترنتی نیز این محصولات را به صورت عمده از شرکت ها خریداری می کنند و به مشتریان خود عرضه می کنند. البته بعضی از این فروشگاه های آنلاین نیز به صورت فروش عمده در رابطه با پودر 12 جوانه غلات اشتغال دارند.